eu.lap.hu
megosztás
Feliratkozás: EUportal.hu | Hírek |
kapcsolat

Képzési helyszín
CEU Konferencia Központ
1106 Budapest, Kerepesi út 87.

Szervezés
mobil: +36 70 317 68 42
email: info@euportal.hu

eddigi hallgatóink

2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005

magunkról
Üzleti kommunikáció és üzleti protokoll

Személyre, cégre szabottan tartható képzés.

"A hatékony üzleti kommunikáció a munkahelyi karrier minőségének és a sikeres üzleti együttműködések meghatározó eleme. Az eredményes problémakezelés, kapcsolatteremtés, a vezetői funkciók hatékony ellátásának nélkülözhetetlen feltétele." - Koncz Katalin


 
Kutatások bizonyítják, hogy az üzleti sikerek csaknem 80(!)  százaléka a kommunikációtól függ.  A kommunikációs eszközök tudatos használata segíthet abban, hogy hatékonyabban irányítsuk tárgyalásainkat, eredményesebben vezessük vállalkozásunkat, kezelni tudjuk a konfliktushelyzeteket, vagy eljuttassuk üzenetünket a kívánt célcsoporthoz. 

Ajánló
A kommunikációs és viselkedési szabályok ismerete, azok helyes alkalmazása az üzleti siker elengedhetetlen feltétele. Hogy is lehet eredményt elérni egy külföldi partnerrel folytatott tárgyaláson, ha már az első benyomások rosszak? Miként lehetne garantált a siker, ha már a kapcsolatfelvétel módja sem megfelelő, netán elkésünk egy tárgyalásról, vagy nem megfeleleőn jelenünk meg?

Képzésünket ajánljuk azoknak is, akik munkájuk során gyakran kerülnek a „középpontba”, azaz felelős vezetőként, szervezőként, nagyobb társaság előtt kell megszólalni, előadást tartani, prezentálni, rendezvényt megnyitni. Nyilvános szereplésnek számit az is, ha saját cégünket, vállalatunkat képviseljük itthon vagy külföldön.

Képzés célja

Betekintést és gyakorlati intsrukciókat adunk a hallgatóknak - számtalan gyakorlati példával,- miképp tudják hatékonyan kihasználni az üzleti kommunikáció nyújtotta lehetőségeket; bemutatjuk az eredményes problémaelemzést, és felismertetjük a vezetői funkciók helyes kommunikációjának fontosságát, a kapcsolatteremtés kommunikációs trükkjeit.
Felelevenítjük azokat a protokoll és viselkedés szabályokat, melyek ugyan triviálisnak tűnhetnek, mégis számtalanszor elbizonytalanodásra adnak okot. Gyakoroljuk, mikor kit kell bemutatni, kinek a nevét mondjuk először! Ki-kinek nyújt kezet? Ki hova ül? Milyen ajándékot vigyünk? Hogyan nézzen ki a meghívó? Milyen öltözékben jelenünk meg? Mikor- milyen stílusban beszéljünk? Hogy tartsuk fent a figyelmet? Hogyan kérdezzünk hatékonyan?
Mindezek olyan információk, melyek ismerete fél siker, és magabiztossá teszi a résztvevőt. Gyakorlatorientált képzésünkön a résztvevők megtanulják, hogyan lehet kilépni, és magabiztosan megjelenve több ember előtt találékonyan, ügyesen előadni, esetleg válaszolni akár szemtelen kérdésekre is.


Tematika

Üzleti kommunikáció

• Egyirányú és kétirányú kommunikációs helyzetek - visszacsatolás
• Verbális, non-verbális csatornák, hitelesség
• Kommunikációs típusok
• Torzulások a kommunikációban
• Beszédstílus – stílushibák és javításuk
• Kérdezési technikák
• Metanyelv
• A sikeres tárgyalás kellékei
•  A figyelemfelkeltés és megtartás technikája
• Tárgyalási stílusok és stratégiák
• Az előadás felépítése
• Konfliktuskezelés
• Belső kommunikáció
• Hatékony értekezletek
• Írásbeli kommunikáció
• Online kommunikáció
• Kommunikációs különbségek az egyes kultúrák között (verbális és non-verbális kommunikáció aránya, társalgás menete, környezeti kódok, légkörteremtés stb)

Viselkedés az üzleti életben

• Az első találkozás jelentősége
• Kapcsolatfelvétel személyesen. 
• Bemutatkozás, pontosság, késés
• Testbeszéd
• Névjegy
• Öltözködés
• Rendezvények típusai, viselkedési szokások, ültetési rendek
• Meghívók
• Tárgyalás előkészítése, vendéglátás, hazai és külföldi vendégek
• Tárgyalóasztalok
• Ajándékok, virágküldés
• Dohányzás
• Hivatalos levelezés
• Kapcsolatfelvétel telefonon, írásban, e-mailben
• Eltérések az egyes kultúrákban
 
ÉRDEKLŐDÉS, SZÁMLÁZÁS
Tanfolyammal kapcsolatos kérdés, kérés
Mobil: + 36 70 317 68 42 
Számlázással, postázással kapcsolatos kérdés, kérés 
Mobil: + 36 70 317 68 42