eu.lap.hu
megosztás
Feliratkozás: EUportal.hu | Hírek |
kapcsolat

Képzési helyszín
CEU Konferencia Központ
1106 Budapest, Kerepesi út 87.

Szervezés
mobil: +36 70 317 68 42
email: info@euportal.hu

eddigi hallgatóink

2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005

magunkról
Sikeres média és közszereplés
 
Egy szervezet kedvező imázsának megteremtésében és megőrzésében sokat segíthetnek a jól kiépített és működő sajtókapcsolatok, a megfelelően előkészített nyilatkozatok és interjúk, a váratlan helyzetekre történő felkészítés.

 
Képzésünk során megszerezhető kompetenciák:
- A résztvevők megismerkednek a média- és az egyéb nyilvános szereplés törvényszerűségeivel, a különböző kommunikációs helyzetek csapdáival és az elkerülésének lehetőségeivel.
- Megismerik hogyan kell hatásosan felépíteni egy beszédet, bővül műfaj-ismeretük, megtudják, milyen módon kell írásban, tv-ben, rádióban és telefonon nyilatkozni, mit lehet és mit szabad mondani.
 
Riporterek és operatőrök segítségével „élesben”, gyakorolják az interjú helyzeteket, felmérik saját kommunikációs képességeiket, verbális és non-verbális eszköztárukat. Megtanulják a média és az egyéb nyilvános szereplés viselkedési (öltözködés, testbeszéd, stb.) szabályait. A csoportos foglalkozáson kívül lehetőség van egyéni, személyre szabott tréningek megtartására is.  
 
 
 
TEMATIKA FŐ PONTJAI:
 
1. Kommunikációs alapismeretek: A különböző kommunikációs típusok, visszacsatolás, kommunikációs kódok és zavarok, verbális és non- verbális csatornák tudatos használata, hitelesség.
  
2. Média szereplés és hatása: A hazai médiapiac sajátosságai, alapvető műfajismeretek, (interjú, riport, nyilatkozat stb.) (gyakorlattal)
 
3. Hatásos fellépés - különböző kommunikációs helyzetek: A nyilvános beszéd felépítése, stílus és hatékonyság, a megfelelő média kiválasztása, azaz ki, mit, kinek, és hogyan beszéljen, újság, rádió és telefoninterjú. (gyakorlattal)
 
4. Média csapdák: Felkészülés a médiaszereplésre, mit akar, és hogyan gondolkodik az újságíró, „ellenséges” és kellemetlen kérdések, a kitérés művészete, magyarázkodás,(gyakorlattal)
 
5. Egyéb nyilvános szereplések: Előadások, felszólalások, tárgyalások: a jó előadó kellékei, a kérdezés tudománya,a kérdések szerepe,  metanyelv, a helyes reagálás technikái
 
+ 1.
Tendenciák – hazai médiapiaci tendenciák
Mit jelent a médiaszereplés és mi a hatása?
Tendenciák a hazai médiában – hol érdemes megjelenni?
Hírek, hírérték – hírcsinálás
Online stratégiák

A cég képviselete a média előtt, külső PR fejlesztése
A cég jellegéhez, szakterületéhez illeszkedő médialisták összeállítása
Szakújságírók megkeresése, előzetes tájékoztatása
Médiaesemények, újságírókkal való találkozások előkészítése, nyilatkozatra történő felkészítés
 


RÉSZLETEK
Helyszín: egyedi megbeszélés alapján
Képzési idő: javasolt 2 nap
Képzés típusa: kihelyezett képzés
Ár: egyedi árképzés alapján
 
 
 
ÉRDEKLŐDÉS, SZÁMLÁZÁS
Tanfolyammal kapcsolatos kérdés, kérés
Mobil: + 36 70 317 68 42 
Számlázással, postázással kapcsolatos kérdés, kérés 
Mobil: + 36 70 317 68 42